Gestionați toate aspectele afacerii dumneavoastră.
M-Files ajută întreprinderile să găsească, distribuie și securizeze documente și informații. Chiar și în industriile puternic reglementate.
Facturi Clienți
Contracte (CLM)
Gestiune Documente
Resurse Umane
Facturi Furnizori
Calitate & Conformitate
Management Proiect
Gestiune Înregistrări
Automatizare Vânzări
Instruire & Dezvoltare
Uneori, găsirea documentului potrivit la momentul potrivit pare imposibilă. Unde a fost salvat fișierul? Cine l-a editat ultima dată?
Și dacă toate acestea nu ar conta?
M-Files organizează documentele pe baza a ceea ce reprezintă, astfel nu trebuie să vă amintiți unde le-ați salvat sau care versiune este cea corectă.
M-Files se integrează cu numeroase aplicații de business (precum CRM & ERP) pentru a furniza funcționalitatea și flexibilitatea de care aveți nevoie atât acum cât și în viitor.
Soluțiile M-Files pentru gestiunea informațiilor enterprise elimină depozitarea de informații și asigură acces imediat la conținutul necesar de la orice dispozitiv și sistem de business central.
M-Files include toate proprietățile importante indispensabile în afaceri, fără a necesita o fază de implementare deosebit de complexă.
Activitatea de business nu se mai limitează doar la birou, de ce datele dumneavoastră ar face altfel? M-Files vă permite să distribuiți în siguranță datele local, în cloud, sau printr-o implementare hibridă.
90% din datele existente au fost create în ultimii 2 ani.
Afacerea dumneavoastră este pregătită să gestioneze un volum atât de mare?
Stocați tot. Găsiți imediat. Accesați de oriunde.
Este important să vă păstrați conținutul sigur în timp ce mențineți accesul. Setați cu ușurință permisiuni și automatizați securizarea datelor.
Accesarea și combinarea datelor este dificilă atunci când informațiile sunt fragmentate pe diferite sisteme. Conectarea tuturor sistemelor dumneavoastră (precum CRM sau ERP) cu lucrurile dumneavoastră (de exemplu documente, proiecte, cazuri și alte informații) ar trebui să fie una armonioasă.
Distribuirea documentelor în M-Files este la fel de simplă ca un click dreapta. De fiecare dată când doriți să distribuiți documente în afara organizației sau să colaborați cu colegii dumneavoastră, M-Files face ca totul să decurgă simplu și organizat.
Nu lăsați informațiile să se piardă printre e-mailuri! M-Files se integrează cu Outlook. 'Smart Folders' știu exact ce documente există și cui aparțin.
Fluxurile de lucru automatizate oferite de M-Files fluidizează procesele de business obișnuite astfel încât dumneavoastră să fiți productiv și flexibil. Este simplu, rapid și inclus în M-Files.
M-Files include capacități de gestiune conținut și procese. Organizați, gestionați și urmăriți cu ușurință fiecare document, proces și sarcină.
Cea mai mare dificultate întâlnită în implementarea unui nou sistem este să-i convingi pe ceilalți să îl folosească. M-Files este adoptat fără nicio problemă de către utilizatori deoarece este intuitiv, accesibil din cadrul oricărui program folosit, și... pur și simplu funcționează.